Bentley a výrobce audiosoustav Monster se spojili a vytvořili jednokusovou speciální verzi Mulliner.
Tento unikátní Bentley je v současné době vystaven na veletrhu Consumer Electronics Show a vychází z verze GT V8 S . Dostal černý lak karoserie Onyx s červenými akcenty Hotspur. Vůz má také jinou kapotu, decentní body kit a litá sportovní kola ve dvoubarevné slitině.
Unikátní design pokračuje i v kabině, protože model má prémiové barevné koženého čalounění, stejně jako 3D laserem leptané prahové lišty. Mezi další přednosti jednokusové edice patří výšívaná loga na opěrkách hlavy a speciální přihrádka, která obsahuje dvojici bezdrátových sluchátek Monster s 24karátovým zlatem.
Vzhledem k tomu, že vůz byl vyvinut společně s audio společností, nabídne dost výkonný zvukový systém. Ten se může pochlubit 16 reproduktory, které byly laděny samotným zakladatelem společnosti Noelem Leem. Celkový výkon činí 3.400 W, což už je pořádná porce hudby.
Pod kapotou vozu je ukryt biturbo 4,0-litrový osmiválec, jenž produkuje 521 koní a je napojen na osmi-stupňovou automatickou převodovku. Samozřejmostí je pohon všech kol a zrychlení z nuly na stovku za pouhých 4,3 sekundy.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.