Bentley a výrobce audiosoustav Monster se spojili a vytvořili jednokusovou speciální verzi Mulliner.
Tento unikátní Bentley je v současné době vystaven na veletrhu Consumer Electronics Show a vychází z verze GT V8 S . Dostal černý lak karoserie Onyx s červenými akcenty Hotspur. Vůz má také jinou kapotu, decentní body kit a litá sportovní kola ve dvoubarevné slitině.
Unikátní design pokračuje i v kabině, protože model má prémiové barevné koženého čalounění, stejně jako 3D laserem leptané prahové lišty. Mezi další přednosti jednokusové edice patří výšívaná loga na opěrkách hlavy a speciální přihrádka, která obsahuje dvojici bezdrátových sluchátek Monster s 24karátovým zlatem.
Vzhledem k tomu, že vůz byl vyvinut společně s audio společností, nabídne dost výkonný zvukový systém. Ten se může pochlubit 16 reproduktory, které byly laděny samotným zakladatelem společnosti Noelem Leem. Celkový výkon činí 3.400 W, což už je pořádná porce hudby.
Pod kapotou vozu je ukryt biturbo 4,0-litrový osmiválec, jenž produkuje 521 koní a je napojen na osmi-stupňovou automatickou převodovku. Samozřejmostí je pohon všech kol a zrychlení z nuly na stovku za pouhých 4,3 sekundy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?