Bentley a výrobce audiosoustav Monster se spojili a vytvořili jednokusovou speciální verzi Mulliner.
Tento unikátní Bentley je v současné době vystaven na veletrhu Consumer Electronics Show a vychází z verze GT V8 S . Dostal černý lak karoserie Onyx s červenými akcenty Hotspur. Vůz má také jinou kapotu, decentní body kit a litá sportovní kola ve dvoubarevné slitině.
Unikátní design pokračuje i v kabině, protože model má prémiové barevné koženého čalounění, stejně jako 3D laserem leptané prahové lišty. Mezi další přednosti jednokusové edice patří výšívaná loga na opěrkách hlavy a speciální přihrádka, která obsahuje dvojici bezdrátových sluchátek Monster s 24karátovým zlatem.
Vzhledem k tomu, že vůz byl vyvinut společně s audio společností, nabídne dost výkonný zvukový systém. Ten se může pochlubit 16 reproduktory, které byly laděny samotným zakladatelem společnosti Noelem Leem. Celkový výkon činí 3.400 W, což už je pořádná porce hudby.
Pod kapotou vozu je ukryt biturbo 4,0-litrový osmiválec, jenž produkuje 521 koní a je napojen na osmi-stupňovou automatickou převodovku. Samozřejmostí je pohon všech kol a zrychlení z nuly na stovku za pouhých 4,3 sekundy.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?