Bentley a výrobce audiosoustav Monster se spojili a vytvořili jednokusovou speciální verzi Mulliner.
Tento unikátní Bentley je v současné době vystaven na veletrhu Consumer Electronics Show a vychází z verze GT V8 S . Dostal černý lak karoserie Onyx s červenými akcenty Hotspur. Vůz má také jinou kapotu, decentní body kit a litá sportovní kola ve dvoubarevné slitině.
Unikátní design pokračuje i v kabině, protože model má prémiové barevné koženého čalounění, stejně jako 3D laserem leptané prahové lišty. Mezi další přednosti jednokusové edice patří výšívaná loga na opěrkách hlavy a speciální přihrádka, která obsahuje dvojici bezdrátových sluchátek Monster s 24karátovým zlatem.
Vzhledem k tomu, že vůz byl vyvinut společně s audio společností, nabídne dost výkonný zvukový systém. Ten se může pochlubit 16 reproduktory, které byly laděny samotným zakladatelem společnosti Noelem Leem. Celkový výkon činí 3.400 W, což už je pořádná porce hudby.
Pod kapotou vozu je ukryt biturbo 4,0-litrový osmiválec, jenž produkuje 521 koní a je napojen na osmi-stupňovou automatickou převodovku. Samozřejmostí je pohon všech kol a zrychlení z nuly na stovku za pouhých 4,3 sekundy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.