Po představení nejnovější vlajkové lodi od švédského Volva se jménem S90, pro vás máme exkluzivní snímky jeho rodinné verze V90.
Ta byla nafocena redaktory z magazínu Teknikens Värld a to s nulovou kamufláži. Auto se má přitom oficiálně ukázat až v druhé půlce letoška. Volvo V90 je tak novodobou náhradou za předchůdce V70 a při pohledu na uniklé snímky je vidět jasná elegance.
Hlavně koncová světla a chromované výfuky ve spodní části zadního nárazníku, to jsou patřičné prvky luxusu, které vůz učiní nepřehlédnutelným. Znalci modelů Volvo navíc poznají, že velkou část designu čerpala značka z dřívějšího konceptu Concept Estate.
Náš zdroj tvrdí, že nová V90 bude obsahovat téměř stejný objem zavazadlového prostoru, jako V70 díky svým pěti palců delší rozvor. To by mělo také vést k větší prostor pro cestující na zadních sedadlech.
V90ka bude po vzoru sedanu S90 nabízena výhradně se 4-válcovými motory, přičemž vrcholem se stane verze T8 plug-in hybrid. Dosavadní spekulace hovoří o tom, že novou V90 uvidíme již letos v březnu, během autosalonu v Ženevě. Prodej by pak pravděpodobně začal o několik měsíců později.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?