Po představení nejnovější vlajkové lodi od švédského Volva se jménem S90, pro vás máme exkluzivní snímky jeho rodinné verze V90.
Ta byla nafocena redaktory z magazínu Teknikens Värld a to s nulovou kamufláži. Auto se má přitom oficiálně ukázat až v druhé půlce letoška. Volvo V90 je tak novodobou náhradou za předchůdce V70 a při pohledu na uniklé snímky je vidět jasná elegance.
Hlavně koncová světla a chromované výfuky ve spodní části zadního nárazníku, to jsou patřičné prvky luxusu, které vůz učiní nepřehlédnutelným. Znalci modelů Volvo navíc poznají, že velkou část designu čerpala značka z dřívějšího konceptu Concept Estate.
Náš zdroj tvrdí, že nová V90 bude obsahovat téměř stejný objem zavazadlového prostoru, jako V70 díky svým pěti palců delší rozvor. To by mělo také vést k větší prostor pro cestující na zadních sedadlech.
V90ka bude po vzoru sedanu S90 nabízena výhradně se 4-válcovými motory, přičemž vrcholem se stane verze T8 plug-in hybrid. Dosavadní spekulace hovoří o tom, že novou V90 uvidíme již letos v březnu, během autosalonu v Ženevě. Prodej by pak pravděpodobně začal o několik měsíců později.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?