Nezávislý umělec Remco Meulendijk alias RM Design z Nizozemska se rozhodl zpracovat nový render. Ten ukazuje potenciální vzhled nového Bentley Bentayga Coupe.
Už několikrát bylo zmíněno, že by se jednalo o konkurenta pro BMW X6 M a Mercedes-AMG GLE 63 Coupé, což je dvojice vysoce výkonných kupé crossoverů.Tyto dva vozy jsou jistě šílené, ale Bentley pracuje na něčem, co bude ještě šílenější. Zatím nevyrobená Bentayga Coupe bude zřejmě představen jako koncept příští rok v Ženevě a v případě, že reakce na ni budou pozitivní, výrobní verze by se mohla u prodejců objevit již v roce 2017.
Automobil s karoserii Coupe nabízí dynamičtější profil, ale stále má vypadat velmi elegantně a maskovat svou robustnost. Stejně tak váha přes dvě tuny jasně říká, že tenhle mastodont potřebuje pod kapotou velkou porci koní. Proto jej výrobce hodlá vybavit twin-turbo šestilitrovým motorem W12 s výkonem 600 koní a s točivým momentem 900 Nm.
Jaké budou výsledné technické parametry zatím nevíme, ale standardní Bentayga zrychlí z 0-100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 301 km/h. Verze Coupe by tak pravděpodobně měla stáhnout čas pod 4 sekundy a taktéž překročit třístovku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?