MINI uvádí novou speciální edici modelu Countryman s názvem Special Edition. Drobným nedostatkem je fakt, že se zatím bude prodávat jen ve Velké Británii.
Vůz nese speciální odstín karoserie Absolute Black a zmíněná edice má střechu v laku Space Grey a také lesklé kryty zpětných zrcátek. Kompaktní crossover dostal i xenonové světlomety a 18palcové disky 5-Star Double s černou povrchovou úpravou.
Po přesunu do interiéru zde majitele čekají kožená sedadla a dekory palubní desky v klavírní černi. Speciální edice je také v základu vybavena automatickou klimatizací, vyhřívanými předními sedadly a multifunkčním volantem. Nechybí ani MINI Connected infotainment systém s hlasovým ovládáním, systém Bluetooth a nebo GPS navigace.
Countryman Special Edition se do nabídky dostane se dvěma motory, včetně přeplňovaného 1,6litrového čtyřválce s výkonem 190 koní a 240 Nm točivého momentu. Druhým pak je 2,0litrový čtyřválec s výkonem 143 koní a 305 Nm točivého momentu. Motory lze spojit buď se šestistupňovou manuální převodovkou nebo volitelně šestistupňovým automatem. Důležité je zmínit, že bez ohledu na motorizaci se tato verze vyznačuje pohonem všech kol.
Výroba vozu bude omezena na 250 kusů a automobilka již v současné době přijmá první objednávky.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?