Volkswagen se navzdory budoucím škrtům nedrží zpátky a představil dvě nové verze kupé Scirocco.
Ty nesou označení R-Line a GT Black Edition a jak to tak vypadá, zatím se budou prodávat jen na trhu ve Velké Británii. První na řadě je Scirocco GT Black Edition, jenž nabízí kontrastní černou střechou, černá vnější zpětná zrcátka a černý zadní spoiler. Tento model má také tónovaná zadní okna a 18-palcová kola z lehkých slitin Black Lisabon.
Oproti tomu Scirocco R-Line Black Edition má větší 19-palcová kola z lehkých slitin Black Lugano. Tento model byl také vybaven balíčkem R-Line, který zahrnuje sportovnější nárazníky a rozšířené boční prahy. Součástí balíčku je jsou taktéž kožená sportovní sedadla Vienna, dekory z uhlíkových vláken a sportovní volant.
Pod kapotou se objeví celá řada různých motorů. Benzinové jednotky zastupuje 1,4 litrový TSI s výkonem 125 koní, stejně jako dvoulitr se 180 koňmi. Fanoušci nafty si budou moci objednat TDI motor o objemu 2,0 litry s výkonem 150 nebo 184 koní. Modely vybavené motorem 1,4 TSI dostanou výhradně šestistupňovou manuální převodovku, ostatní varianty mohou být vybaveny volitelně šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.