Příští generace sedanu Renault Fluence se pomalu ale jistě představuje světu. Není proto divu, že tu máme další příklad toho, jak by vůz mohl vypadat.
Začátkem tohoto měsíce jsme viděli testovací řidiče Renaultu prověřovat kvality derivátu nového Méganu. Nový čtyřdveřový sedan se jménem Fluence by navíc mohl vypadat dost podobně, jak to ukazuje následující snímek.
Na svědomí jej má Theophilus Chin a výsledkem je dobře vypadající kompaktní sedan, který vypadá defacto jako něco mezi Méganem a velkým sedanem Talisman. Zajímavá bude i použitá podvozková platforma, kterou by mohl poskytnou nový Mégane.
I když zatím nebylo nic potvrzeno, jsme přesvědčeni, že Fluence bude odhalen na začátku roku 2016. Jisté je i to, že bude nabízen se známými dieselovými a benzínovými motory, včetně jednotek 1,6 dCi s výkonem 130 koní a benzínové TCE 100, 130 a 205.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?