Příští generace sedanu Renault Fluence se pomalu ale jistě představuje světu. Není proto divu, že tu máme další příklad toho, jak by vůz mohl vypadat.
Začátkem tohoto měsíce jsme viděli testovací řidiče Renaultu prověřovat kvality derivátu nového Méganu. Nový čtyřdveřový sedan se jménem Fluence by navíc mohl vypadat dost podobně, jak to ukazuje následující snímek.
Na svědomí jej má Theophilus Chin a výsledkem je dobře vypadající kompaktní sedan, který vypadá defacto jako něco mezi Méganem a velkým sedanem Talisman. Zajímavá bude i použitá podvozková platforma, kterou by mohl poskytnou nový Mégane.
I když zatím nebylo nic potvrzeno, jsme přesvědčeni, že Fluence bude odhalen na začátku roku 2016. Jisté je i to, že bude nabízen se známými dieselovými a benzínovými motory, včetně jednotek 1,6 dCi s výkonem 130 koní a benzínové TCE 100, 130 a 205.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.