Snad nejpopulárnější moderátorské trio, Jeremy Clarskon, James May a Richard Hammond, odešlo z britské televize BBC začátkem letošního roku. Důvodem byla Clarksonova výpověď za napadení producenta. Ovšem i tak BBC uvede v příštím měsíci tradiční vánoční speciál, který bude samozřejmě dvoudílný.
Ovšem hned na začátek musím zastavit Vaše nadšení, jelikož zmíněné trio se opravdu nevrací na kanál BBC. Řekněme, že půjde o takové symbolické rozloučení s Top Gearem, tak jak ho prozatím známe. Vánoční speciál se bude jmenovat Top Gear: From A-Z (od A do Z) a ukáže motoristický pořad ze slavného období roků 2002 - 2015. Dvoudílný speciál bude uvádět anglický herec a komik, John Bishop, který představí úžasné záběry, zasvěcená fakta, ale také mnoho statistik za posledních 13 let celosvětově největší motoristické show.
V dvoudílném speciálu se budou dané scény či incidenty vázat k jednotlivým písmenům abecedy, takže se můžeme těšit na B jako Bark, I jako Inch High nebo Q jako Queuing. Prozatím není známo, zda F bude znamenat Fracas, což jde o incident, kdy Clarkson napadl producenta Oisina Tymona a výpověď tak byla otázkou času. Součástí vánočního speciálu dle BBC budou i scénky ze zákulisí, Clarksonovy žertíky nebo neznámá hvězda z fondu celebrit Top Gearu.
Jak už víme z dřívějších zpráv, novým moderátorem Top Gearu se stal Chris Evans a vydá se zřejmě na sólovou dráhu. Co se týče naší oblíbené trojice, momentálně natáčí epizody nového pořadu pro Amazon. Důkazem je i zveřejněný příspěvek na Twitteru, kde je k vidění trio pohromadě u Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a Porsche 918 Spyder. Zmíněné hypersporty bychom měli vidět hned v prvním díle nové show.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.