Je to sotva týden, kdy se nám představil nový Fiat 124, a již dnes se můžeme podívat na jeho ostrou verzi od Abarthu.
Jeho podobu má na svědomí designér X-Tomi design a výsledek v podobě Abarthu 124 Spider není marný. O to lepší je pak zpráva, že reálný vůz má opravdu přijet, a to už v roce 2017.
Automobil bude nabízen s 1,4litrovým přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 160 a 190 koní. Existuje ale i možnost, že přijde s motorem generujícím více než 200 koní. Karoserie dostane agresivnější bodykit, auto nabídne tužší odpružení, zvětšené brzdy a další mechanická vylepšení.
Koncert FCA navíc plánuje, že by stvořil i závodní verzi Abarthu 124 Spider. Ta by měla závodit v šampionátu rally vozů WRC. Podrobnosti jsou zatím velmi vzácné, ale utajený zdroj uvnitř firmy Abarth říká, že Abarth 124 Rally se bude účastnit v nové kategorii sportovních vozů.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?