Blíží se konec Opelu? Astra nosí v Číně logo Buick

ar6, 22. listopadu 2015, 06:10 Google+

Nový Opel Astra je v evropských showroomech zatím k vidění velice krátce, i za tuto dobu si ale stihl vydobýt renomé jednoho z nejvážnějších konkurentů Volkswagenu Golf poslední doby. Není tedy divu, že po něm prahne i Čína, kam se však podívá s logem Buicku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sportovní provedení Opel Astra zatím nenabídne, Buick Verano GS.

Sportovní provedení Opel Astra zatím nenabídne, Buick Verano GS. | foto: Buick

Sdílejte článek

Nejde přitom o nic neobvyklého, německá značka takto v Říši středu prodává i další svá auta. Verano, jak se nový hatchback jmenuje, se od Astry liší pouze provedením masky chladiče s chromovanými lamelami, připomínajícími vodopád, a samozřejmě také logem. V přední světlech nechybějí LED diody pro denní svícení, jejichž tvar se snaží napodobit i skupinové reflektory.

img-responsive

Opel Astra startuje v Číně, jen s jiným logem, Buick Verano. | foto: Buick

Určitým vymezením oproti německému dvojčeti je sportovněji pojatá verze GS s výraznějšími nárazníky (oba mají červené elementy), nástavci prahů, decentním spoilerem a 17palcovými černými litými koly. Zatmavená přední světla pak disponují technologií Matrix LED, díky kamerám automaticky přepínající mezi světelnými režimy City, Urban, Expressway, Curve, Parking a Fuel Economy. Ty se střídají podle jízdních podmínek. Na palubní desce je kromě falešného karbonového dekoru rovněž červený „dynamický“ pruh. Červené je i prošívání Alcantarových sedadel a ambientní osvětlení. Multifunkční volant ve sportovnějším střihu dostal pádla řazení. Kromě toho je Verano GS vybaveno bezpečnostním balíčkem, obsahujícím adaptivní tempomat, udržování v jízdním pruhu, systém nouzového brzdění a automatický parkovací asistent.

Téma interiéru už jsme trochu nakousli, přesto se k němu ještě jednou vrátíme. Obě provedení totiž nabízejí díky rozvoru 2662 mm největší prostor na zadních sedadlech ve třídě, k dispozici pro ně jsou rovněž vlastní USB porty. Pracovišti řidiče dominuje multimediální systém IntelliLink s osmipalcovým displejem, iOS konektivitou a rozhraním Apple CarPlay.

Tři čtvrtiny struktury karosérie jsou vyrobeny z vysokopevnostní oceli, čímž se povedlo snížit hmotnost a zvýšit tuhost. Mnoho dílů je potom vyrobeno z hliníku, a to včetně motorů, což ve výsledku rezultuje ve 100kilogramovou dietu. V přední části auta najdeme nápravu typu MacPherson, vzadu je potom torzní příčka s Wattovým přímovodem, což je řešení patentované Opelem.

V motorovém prostoru se objeví buď atmosférická patnáctistovka SIDI o výkonu 118 koní při 6600 ot./min s točivým momentem 146 Nm při 4000 ot./min, nebo přeplňovaná patnáctistovka SIDI o výkonu 167 koní při 5600 ot./min s točivým momentem 250 Nm mezi 1700 - 4400 ot./min. Zatímco slabší motor je spojen se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DCG, přeplňovaný čtyřválec dostal stejnou převodovku se sedmi stupni.

Celkem pět variant pětidveřového Verana bude v prodeji skrze 740 dealerství po celé Číně, jeho ceny se pohybují v relaci 145 900 - 205 900 juanů (cca 578 000 - 816 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Blíží se konec Opelu? Astra nosí v Číně logo Buick

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Vpředu je nová maska, nárazník i světla, Chevrolet Captiva.

Chevrolet Captiva stále žije, aktuální facelift mu opět oddálil důchod

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud