Jak asi poznáte z přiložených fotografií (kde je nicméně vyobrazeno dražší provedení GT), hlavním cílem faceliftu bylo vylepšit vzhled Mirage. Proto tu máme novou kapotu, přepracované nárazníky (vpředu s atraktivní chromovanou linkou), ostřeji řezanou masku chladiče, decentní zadní spoiler a především upravená světla vpředu i vzadu. Pozornost se věnovala také designům litých kol, zatímco mezi laky karosérie se nově objevuje červená Wine a oranžová Sunrise.
Uvnitř je podobně jako u včera představovaného Outlanderu Sport nový volant a panel klimatizace. Sedadla dostala kvalitnější provedení čalounění, přepracován byl také prostor kolem voliče převodovky. Doplňovala se příplatková výbava, kde najdeme například audio Rockford-Fosgate s výkonem 300 Wattů nebo multimediální systém s podporou Apple CarPlay a Android Auto.
Pod kapotou je tříválcová dvanáctistovka MIVEC s proměnným časováním ventilů a výkonem zvýšeným na 79 koní při 6000 ot./min. Maximální točivý moment 100 Nm má řidič k dispozici ve 4000 ot./min. Standardem je klasicky manuální převodovka, pro Američany bude ale mnohem zajímavější volbou automat CVT. Ačkoliv tři diamanty nebyly konkrétní, při hmotnosti pod jednu tunu a zlepšené aerodynamice (koeficient odporu vzduchu je cx = 0,27) by se o něco mohla snížit spotřeba a zároveň zlepšit dynamika. Podvozek má jinak naladěné tlumiče i pružiny, zatímco přední kotoučové a zadní bubnové brzdy dostaly větší průměr. Celkově zpevněno bylo šasi hatchbacku.
Bezpečnostní výbava každého nového Mirage obsahuje sedm airbagů, brzdový asistent, monitorování tlaku v pneumatikách nebo kontrolu trakce (verze s automatem mají ještě asistent rozjezdu do kopce). Prodlouženy byly jednotlivé záruky – 10 let/100 000 mil na pohonné ústrojí, 5 let/60 000 mil na auto jako takové a 7 let/100 000 mil na antikorozní ochranu. Pět let si může řidič užívat bezplatných asistenčních služeb.