Impreza bude atraktivní i jako sedan, dokazuje to koncept z města andělů

Přední část je společná pro sedan i hatchback, Subaru Impreza Sedan Concept.
Přední část je společná pro sedan i hatchback, Subaru Impreza Sedan Concept., foto: Subaru
ar6 19. listopadu 2015 06:10
Sdílej:

Nová generace Subaru Impreza se začíná pomalu odhalovat. Po tokijském konceptu, který předznamenával pětidveřový hatchback, se do Los Angeles vypravil červený sedan. A vypadá snad ještě lépe!

Už u hatchbacku jsme psali, že Subaru se designově obrovsky zvedlo a po nemastném neslaném současném provedení není ani památky. Sedan je ještě o něco atraktivnější, i když hodně možná dělá výrazná červená metalíza Ruby v kombinaci s trojbarevnými 19palcovými koly.

Přední část je prakticky totožná jako u hatchbacku, to znamená hexagonální masku chladiče, široce rozkročená kola a LED světlomety, tvarem připomínající jestřába. Z profilu nás mají nejvíce zaujmout vytažené podběhy, zdůrazňující použití pohonu všech kol. Neméně atraktivní je ale svažující se linie střechy. Vzadu je to tak trochu návrat k původním Imprezám WRX a to nejen díky ostře řezaným světlometům, ale především odtokové hraně na víku kufru.

Pod kabátkem se ukrývá modulární platforma Subaru Global Platform, propůjčující Impreze Sedan délku 4555 mm, šířku 1880 mm, výšku 1453 mm a rozvor náprav 2670 mm. Stále platí, že je Impreza jedním z pilířů strategie Prominence 2020, představené loni v květnu. Sériová podoba sedanu i hatchbacku se má odhalit už příští rok. Bude stejně atraktivní jako koncepty?

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?