A tato specifikace je překvapivě vizuálně téměř naprosto stejná jako ta, jejíž premiéru oslavuje město andělů. Jedinou změnu zaznamenáte v čirém překrytí předních světel a lehce odlišné optice světel vzadu. Obojí by se ale dalo přisuzovat odlišné legislativě.
Evropa rovněž dostane svou limitovanou „uvítací“ verzi, které Fiat říká Anniverssary a místo modrého laku s hnědým koženým interiérem má červený lak Rosso Passione s černým koženým interiérem. Povšimněte si též decentního loga 124 na masce chladiče.
Největším rozdílem mezi severoamerickou a evropskou 124 Spider tak asi bude motorový prostor. Ne snad, že by u nás nemělo dvojče Mazdy přeplňovanou zážehovou čtrnáctistovku MultiAir, avšak místo 160 koní a 249 Nm disponuje jen 140 koníky a 240 Nm. Nejisté je také nasazení šestistupňového automatu, to nás ale zase až tak trápit nemusí. Manuál je v podobném autě stejně lepší volbou.
První kusy dostanou zákazníci ve druhé polovině příštího roku a pro fandy vyššího výkonu a ještě stylovějšího vzhledu máme tajný tip na závěr – Abarth připravuje ostrou verzi 124 Spider s motorem z Alfy 4C, jehož výkon ale bude v tomto případě ponížen na asi 200 koní.