Po delší době nám Abarth představil nový model, kterým je provedení 695 Biposto Record. To se bude prodávat v omezeném počtu a stojí za velkou pozornost.
Vůz totiž slaví 50. výročí závodu Carlo Abarth, který se jel na závodním okruhu v Monze v roce 1965. Model 695 Biposto Record nabízí exkluzivní žlutý lak karoserie Modena Yellow se šedými akcenty Tar Cold Grey a komponenty z uhlíkových vláken. Speciální edice byla také vybavena brzdami Brembo, sportovním duálním výfukovým systémem Akrapovič pro správný efekt jsou přítomna i 18-palcová kola OZ Racing.
V interiéru má 695 Biposto Record skořepinové sedačky Sabelt s čtyřbodovými bezpečnostními pásy, individuálně číslovanou plaketu na palubní desce a přepracovaná přístrojový štít. O pohon se postará benzínový motor o objemu 1,4 litru Turbo T-Jet, který produkuje 190 koní a 250 Nm točivého momentu. Ten je spojen s manuální převodovkou o šesti stupních, která umožňuje 997 kg vážícímu hatchbacku zrychlit z 0-100 km / h za 5,9 sekundy a rozjet se až na 230 km / h.
Výroba bude omezen na 133 kusů po celém světě a cena ve Velké Británii začíná na £ 36,61 tisících librách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.