Lykan Hypersport je vůz slavný hlavně díky svému účinkování ve slavné filmové sérii Rychle a zběsile. Nyní se tento úchvatný stroj, jehož cena překonává hranici 80 milionů korun, konečně dočkal svého nástupce.
Lykan Hypersport je automobil, který každého zaujme svým osobitým, ostře řezaným designem. To, co ale každého zcela zarazí je jeho cena. Lykanů bylo vyrobeno pouhých 7 kusů a za každý si majitel zaplatil více než 80 milionů korun. Zdá se to jako opravdu přemrštěná suma, ale musíme si uvědomit, že Lykan disponuje diamanty ve světlometech, holografickými dislplayi a mnoao dalšími „nesmyslnými“ hračkami, které miliardáři tolik milují.
Arabská společnost W Motors si ale řekla, že je na čase postavit stroj zaměřený výlučně na výkony. Vznikl tak nástupce slavného Lykanu s názvem Fenyr Supersport.
Vzhledem ve velké míře navazuje na svého předchůdce.
Pod jeho kapotou „tepe“ čtyřlitrové, šestiválcové „srdce“ boxer od Porsche. Tento agregát prošel ale značnými úpravami ve společnosti RUF, po kterých má produkovat výkon až 900 koní.
Díky této neuvěřitelné porci výkonu dokáže vůz vystřelit z 0 na 100 km/h za skvělých 2,7 vteřiny a hodnota maximální rychlosti má překonávat hranici 400 km/h.
Narozdíl od svého předchůdce již nebude Fenyr tolik limitovaný. Vyrobeno bude celých 25 kusů. A cena? Rozhodně je již rozumnější než u Lykanu, i když 38 a půl milionu korun je stále pro běžného smrtelníka nepředstavitelná částka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.