Koncern Fiat Chrysler Automobiles přemýšlel do poslední chvíle, zda oživí portfolio značky Lancia nebo Alfa Romeo. Ke konci daného období si nakonec vybral milánskou automobilku. Avšak nedávno jsme zaznamenali, že pokud se bude Alfě Romeo i Maserati dařit dle plánů, poté přijde na řadu obnovení modelové řady u Lancie. Otázka je, zda už nebude pozdě…
Uvedený model Giulia rozděloval fanoušky na dva tábory. První z nich prohlašoval, že jde o další italské umění, jako v případě Alfy Romeo 159, ale druhému naopak Giulia až moc připomínala jejího hlavního rivala, BMW řady 3. Na to před pár dny zareagoval šéfdesignér Maccolini, který je odpovědný za vzhled nástupce 159, následovně: „Nechtěli jsme kopírovat BMW, proto jsme si vzali inspiraci z naší minulosti, konkrétně z modelu 156“.
Nesmíme zapomenout také, že byla představena pouze top verze Giulia Q a stále tak čekáme na představení civilního provedení. Giulia Q se měla prodávat od konce letošního roku, ale některé zdroje tvrdí, že automobilka odložila uvedení vozu až na polovinu roku 2016 kvůli vylepšení bezpečnosti a jízdních vlastností a zpomalení růstu čínského trhu. Do Ameriky dorazí Giulia o tři až šest měsíců později od zahájení evropského prodeje.
Známy jsou už také ceny v domovské Itálii. Za opravdu dobře vybavenou Giuliu Q Launch Edition zaplatíte 95 000 euro (v přepočtu asi 2,57 milionu korun), zatímco standardní Giulia Q bude vycházet na 79 000 euro (cca 2,14 milionu korun). Cena civilní Giulie není samozřejmě zatím známa, ale bude razantně nižší ve srovnání s verzí Quadrifoglio.