Porota evropských automobilových novinářů organizace AUTOBEST vybrala model crossover Honda HR-V jako jednoho z finalistů ocenění „Nejprodávanější vůz Evropy v roce 2016“.
Nyní bude následovat závěrečné testování ve zkušebním areálu Navak poblíž srbského Bělehradu, ve kterém se model HR-V utká s ostatními čtyřmi finalisty. Japonská značka se navíc vůbec poprvé ocitla mezi finalisty.
Organizace AUTOBEST sdružuje 26 nejvlivnějších automobilových novinářů z celé Evropy. Ocenění je udělováno novému vozu, který je celkově nejlepší nabídkou pro široké spektrum evropských zákazníků. Porota přihlíží zejména ke konkurenční ceně, flexibilitě, designu, konektivitě a dostupnosti náhradních dílů a servisu. Podmínkou zařazení do soutěže je cena vozidla, která musí začínat pod částkou 20 tisíc euro.
Tato nominace je nejaktuálnější zprávou v rámci letošního úspěšného zahájení prodeje nového crossoveru Honda. Čtenáři britského časopisu What Car? již letos zvolili model HR-V nejočekávanějším autem roku. Za pouhých šest týdnů prodeje v Evropě totiž obdržela společnost Honda od zákazníků již přes 6 tisíc potvrzených objednávek.
Zakladatel a předseda organizace AUTOBEST pan Dan Vardie řekl: „U nového modelu HR-V zaujala porotu všestrannost interiéru, nový design a technologické inovace. Členové poroty se těší na to, co jim tento vůz předvede v listopadu v Bělehradě.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.