Britský Aston Martin představuje revoluční koncept prvního elektromobilu ve své historii. Ten nese název RapidE. Co všechno nám tato novinka přinese?
Aston Martin je v posledních měsících poměrně skloňovaným pojem. To hlavně v souvztažnosti s novým snímkem Spectre, což je pokračování slavné filmové série příběhů agenta 007. O Bondově DB10 jsme toho ovšem již napsali víc než dost.
Aston Martin nedávno odhalil zcela nový koncept s názvem RapidE. Jedná se o elektrifikovanou verzi rychlé čtyřdveřové limuzíny Rapid S. Elektrická novinka slibuje spojení ekologického pohonu s luxusem a výkonem. O ten se mají starat silné elektromotory, uložené ve všech kolech. Dokonce se šušká, že kombinovaný výkon všech těchto elektromotorů bude atakovat hranici jednoho tisíce koňských sil.
Tohoto „zeleného“ Astona bychom se mohli dočkat již do dvou let. Vůz bude kompletně vyráběn na Britských ostrovech s pomocí závodního teamu Williams a za přispění peněz od čínské společnosti ChinaEquality.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?