U Nissanu se rozhodli okořenit současný model Pulsar, a tak představili jeho novou speciální edici. Problémem je snad jen to, že je dostupná jen pro Německo.
Vůz dostal v podstatě jen ostřejší design. Ten obnáší jinou masku chladiče, červené akcenty na spodním předním nárazníku, černé kryty zpětných zrcátek a LED denní svícení integrované v předním nárazníku.
Kdo snad doufal, že u vozu došlo k nějakým technickým změnám, ten bude zklamán. Pulsar má maximálně lehce snížený podvozek a sportovní výfukový systém Remus. K nárůstu výkonu ale bohužel nedošlo, takže nezbývá, než vyčkat na příchod pravé sportovní verze Pulsar Nismo.
Balíček Sport Edition je k dispozici za cenu 2350 eur a sám výrobce říká, že investice za něj představuje úsporu ve výši přibližně 1400 eur, pokud by byly všechny prvky kupované samostatně.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?