U Nissanu se rozhodli okořenit současný model Pulsar, a tak představili jeho novou speciální edici. Problémem je snad jen to, že je dostupná jen pro Německo.
Vůz dostal v podstatě jen ostřejší design. Ten obnáší jinou masku chladiče, červené akcenty na spodním předním nárazníku, černé kryty zpětných zrcátek a LED denní svícení integrované v předním nárazníku.
Kdo snad doufal, že u vozu došlo k nějakým technickým změnám, ten bude zklamán. Pulsar má maximálně lehce snížený podvozek a sportovní výfukový systém Remus. K nárůstu výkonu ale bohužel nedošlo, takže nezbývá, než vyčkat na příchod pravé sportovní verze Pulsar Nismo.
Balíček Sport Edition je k dispozici za cenu 2350 eur a sám výrobce říká, že investice za něj představuje úsporu ve výši přibližně 1400 eur, pokud by byly všechny prvky kupované samostatně.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?