Jméno Viziv už se na automobilové mapě nějakou dobu vyskytuje, v obou případech ale zatím šlo o velký crossover, velmi vzdálený sériové výrobě. Až s třídveřovou variantou Future přichází změna stylu na všech frontách.
Dle tiskové zprávy byla při tvorbě bílého konceptu s LED diodovými světlomety, zadním světelným podpisem ve tvaru písmene U a oranžovými detaily hlavním mottem „zábava a klid mysli.“ Pokud Vám onen klid mysli přišel při nejmenším zvláštní, pak vězte, že jej máme zažít po usednutí do interiéru. Ten je laděný do béžové a černé barvy, zatímco některé detaily jsou oranžové. Jako celek to působí překvapivě útulně a sportovně, druhý vjem navíc ještě podtrhuje volant spolu s přístrojovým štítem.
Protože jsou SUV auta aktivních lidí, jde i do Vizivu Future naložit jízdní kola, přičemž v případě potřeby jízdy ve více než dvou lidech je do zadního nárazníku integrován nosič. O pohon se stará hybridní ústrojí, jehož hlavní část tvoří 170koňová zážehová šestnáctistovka. Chybět nebude ani proslulý systém pohonu všech kol Symmetrical AWD nebo třetí generace asistenčního systému Eye Sight.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?