Variabilita třídy kei nezná mezí, Suzuki ukazuje dvoumístný pickup Mighty Deck

ar6, 7. října 2015, 12:22 Google+ Tokyo Motor Show 2015

Japonská třída automobilů kei je po celém světě známá svými miniaturními rozměry, ale také vysokou variabilitou nabízených karosářských variant. Vždyť který automobilový segment Vám ve svém rámci nabídne klasický hatchback, kupé, kabriolet, SUV, MPV, crossover, dodávku nebo valník?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Suzuki Mighty Deck: pickup, kde důležitým prvkem je i dřevo

Suzuki Mighty Deck: pickup, kde důležitým prvkem je i dřevo | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Suzuki na letošním tokijském autosalonu tuto paletu ještě rozšíří, když ukáže koncepční pickup Mighty Deck.

img-responsive

Suzuki Mighty Deck, koncepční pickup | foto: Suzuki

Už na první pohled tohle 3395 mm dlouhé, 1475 mm široké a 1540 mm vysoké autíčko polarizuje. Jedněm se modrožlutá karosérie s dřevěnými částmi v obou náraznících líbí, druhým přijde vzhled snad až příliš infantilní. Buď jak buď, originalitu Suzuki Mighty Deck upřít nelze. A to ani při pohledu na provedení světel nebo dřevem obloženou ložnou plochu, která je sice malá svými rozměry, ale velká svou variabilitou.

Přepážku, oddělující kabinu od nákladu lze totiž několika tahy složit a tím dojít k výraznému prodloužení ložné plochy. Sklopit jde navíc i sedadlo spolujezdce, takže ani převoz dlouhých předmětů nebude problém. V případě potřeby lze náklad na korbě oddělit od okolí dřevěnou deskou.

A to není rozhodně poslední trumf „mikroSuzuki“, protože střecha je vyrobena z plátna a nad oběma cestujícími se tak v mžiku objeví otevřené nebe nad hlavou. Samotná palubní deska je velice jednoduchá, když vedle obrazovky multimediálního systému, několika málo tlačítek a vpravdě unikátního přístrojového panelu, táhnoucího se po celé její šířce, neruší žádnými dalšími elementy. Pod kapotou najdeme přeplňovaný zážehový tříválec o objemu 658 cm3 v kombinaci s elektromotorem S-Energy Charge a automatickou převodovkou.

Vytisknout

Diskuze: Variabilita třídy kei nezná mezí, Suzuki ukazuje dvoumístný pickup Mighty Deck

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Porsche Cayman GT4 Clubsport. Kdy se tenhle ďábel stane realitou? - anotační foto

Porsche Cayman GT4 Clubsport. Kdy se tenhle ďábel stane realitou?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud