K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Suzuki představí v Tokiu Ignis, jeden z nejmenších současných crossoverů

ar6, 6. října 2015, 04:08 Google+ Tokyo Motor Show 2015

Libůstkou Suzuki je v posledních měsících obnovování jmen z přelomu století. Nejprve se vrátila Vitara, před pár týdny ve Frankfurtu Baleno a za měsíc v Tokiu uvidíme crossover Ignis.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový Ignis designově navazuje na studii iM-4

Nový Ignis designově navazuje na studii iM-4 | foto: Suzuki

Sdílejte článek

S délkou 3700 mm, šířkou 1660 mm a výškou 1595 mm jde o jeden z nejmenších crossoverů na současné automobilové mapě. Vnější vzhled až na detaily odpovídá konceptu iM-4 z letošního ženevského autosalonu, což by mohlo naznačovat, že se Ignis podívá i k nám.

Kabině vévodí displej multimediálního systému, který jakoby vystupuje z palubní desky. Sportovní nádech dodávají kolébkové přepínače i vícebarevné provedení palubní desky, respektive výplní dveří.

img-responsive

Suzuki Ignis, interiér je asijsky jednoduchý | foto: Suzuki

Pod kapotou najdeme přeplňovaný litrový tříválec Boosterjet z Balena nebo čtyřválcovou dvanáctistovku, doplněnou mild-hybridní technologií. Standardem bude pohon předních kol v kombinaci s automatem CVT, za příplatek však Japonci nabídnou rovněž čtyřkolku.

Třešničkou na dortu bude koncept Ignis Trail, odhalující dobrodružnější povahu nového modelu. Sněhobílou karosérii zvýrazňují nejen červené doplňky, ale především také černě lakované podběhy rozšířených blatníků a spodní část dveří.

Kola s o něco většími pneumatikami mají červenočerné lakování, na černou střechu se dostaly ližiny. I díky nim je výška koncepčního modelu 1620 mm. Uvnitř je zajímavé především dvoubarevné kožené čalounění, doplněné oranžovými dekory.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Suzuki představí v Tokiu Ignis, jeden z nejmenších současných crossoverů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Řízení auta

Řídíte jen jednou rukou? Může vás to stát život. Jak správně sedět v autě

Škoda 110 R

Brežněv vlastnil stovky limuzín a sporťáků ze západu. Proč ale pohrdal škodovkami?

Velký souboj automobilů Volkswagen s označením GTI

Které GTI je nejrychlejší? Velké srovnání nejostřejších modelů Volkswagenu

Tatra 815 - War Rig

Tatra, která dobyla Hollywood? Monstrózní War Rig se stal nejslavnějším českým autem

Herec Mark Wahlberg se pustil do prodeje automobilů Chevrolet

Dříve auta kradl, dnes je bude prodávat? Mark Wahlberg se vydává na novou dráhu

Hever umístěte na výrobcem doporučené místo. Většinou bývá na prahu kousek za / před kolem - přesné místo najdete v příručce k automobilu

Jak opravit píchlou pneumatiku? Způsoby, o kterých jste asi nevěděli

Šerif z Gwinnett County využívá k dojíždění do práce služební Dodge Charger Hellcat, který byl pořízen z peněz zabavených drogovým dealerům

Služebák s výkonem 707 koní za 1.5 milionu korun? Ministerstvo spravedlnosti šílí vzteky

Škoda Design navrhl trofeje pro vítěze Tour de France 2018

Česká cena pro vítěze Tour de France? Její návrh vznikal ve Škodě

Frank Duryea - vítěz prvního amerického automobilového závodu

Nejstarší auta světa: Čím se poprvé projeli lidé v USA nebo Rusku?

Škoda VOS

Tajemná Škoda VOS? Obrněný speciál komunistických papalášů dokázal divné věci

reklama
reklama

Doporučujeme

Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition

Foto: Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition - Rozlučková edice se ukázala…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Československý autobus kabriolet? S vyhlídkovým RTO jsme zase předběhli dobu

  2. Tesla Model S s nájezdem 643 700 km? Neuvěříte, jaké byly náklady na její provoz

  3. Tatra, která dobyla Hollywood? Monstrózní War Rig se stal nejslavnějším českým autem

  4. Pneumatiky vyrobené z 10 000 listů papíru? Ruský nápad překvapil i samotné autory

  5. Tajemná Škoda VOS? Obrněný speciál komunistických papalášů dokázal divné věci

  6. Škoda, kterou dnes skoro nikdo nezná? Československé hranice bránila Želva

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud