Španělská automobilka SEAT představila do sportovna laděnou Alhambru FR Line. Ta je protivníkem pro včera představený Volkswagen Touran R-line.
Španělská kráska přichází s novými nárazníky, upravenou mřížkou chladiče, ztmavenými předními světlomety, stříbrnými kryty bočních zpětných zrcátek, černými ozdobnými akcenty na dveřích a logy FR. Design je doplněn o 18-palcová kola z lehké slitiny s dvojitými paprsky.
Co se týče prostoru v kabině, zde najdeme nově sportovní vyhřívaná sedadla s Alcantarou, bezklíčový systém startování, parkovací kameru se senzory vpředu a vzadu, automatickiz klimatizaci a osm airbagů.
Nová Alhambra FR Line bude dostupná od listopadu letošního roku s motorizacemi 1,4 TSI a 2.0 TSI. Ty nabídnou výkon 150 respektive 220 koní a pro fanoušky dieselu (jestli ještě nějací jsou) se v nabídce objeví jednotka 2,0 TDI s třemi výkonovými verzemi - 115 koní, 150 koní a 184 koní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?