Kanadská divize Audi připravila poslední speciální edici odchozího první generace sportovního modelu R8.
Audi už před několika měsíci umožnila objednávat v pořadí druhou generaci R8, ale v Severní Americe jsou stále v prodeji i kusy z té první. Ta míří do zaslouženého důchodu a aktuálně poslední verze LM je posledním vydáním. Ta bude ovšem dostupná jen na trhu v Kanadě.
Jeho srdcem a duší je stejný desetiválec o objemu 5,2 litru s přirozeným sáním, který produkuje výkon 570 koní a 540 Nm točivého momentu. Výkon jde na obě nápravy skrze pohon všech kol quattro a 7-rychlostní automat S tronic. Díky tomu dokáže R8 LM zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, maximálka pak činí 320 km / h.
Výroba je omezena na pouhých osm vozů, ale podrobnosti týkající se ceny zatím nejsou k dispozici.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?