Ford představuje omlazenou řadu F-Series Super Duty. Auta na těžkou práci vás ohromí.
Mezigeneračně se ušetřilo až 158 kilogramů na žebřinovém rámu z vysokopevnostní oceli (tuhost stoupla 24x). Pod kapotou jsou nejméně vidlicové osmiválce s objemem přes šest litrů a samozřejmě jedině s automatem.
Nabídka motorů obsahuje 6,7-litrový turbodieselový vidlicový osmiválec. Pro Ameriku typický vidlicový osmiválec spalující benzín (nebo bioethanol) má objem 6,2 litru a vrcholný vidlicový desetiválec s objemem 6,8 litru představuje to nejlepší co v modelech F-Series můžete mít.
Standardně mají pohon zadní nápravy (v Americe většina pick-upů má poháněna jen zadní kola), volitelně můžete mít i přiřaditelný pohon předních kol, nebo redukce zadní nápravy s dvoumontáží pro vyšší hmotnost.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?