Ford představuje omlazenou řadu F-Series Super Duty. Auta na těžkou práci vás ohromí.
Mezigeneračně se ušetřilo až 158 kilogramů na žebřinovém rámu z vysokopevnostní oceli (tuhost stoupla 24x). Pod kapotou jsou nejméně vidlicové osmiválce s objemem přes šest litrů a samozřejmě jedině s automatem.
Nabídka motorů obsahuje 6,7-litrový turbodieselový vidlicový osmiválec. Pro Ameriku typický vidlicový osmiválec spalující benzín (nebo bioethanol) má objem 6,2 litru a vrcholný vidlicový desetiválec s objemem 6,8 litru představuje to nejlepší co v modelech F-Series můžete mít.
Standardně mají pohon zadní nápravy (v Americe většina pick-upů má poháněna jen zadní kola), volitelně můžete mít i přiřaditelný pohon předních kol, nebo redukce zadní nápravy s dvoumontáží pro vyšší hmotnost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.