U Renaultu se stále objevuje něco nového a koncem tohoto týdne se světu představila další speciální edice modelu Clio.
Změny jsou poznat už zvenku, protože speciální edice tečkované obtisky laku, nová litá 17 palcová kola Drenalic s úpravou Black Diamond a lesklé černé akcenty. Ve výbavě nechybí ani zatmavená přední světla a boční okna.
Interiér je oproti sérii obohacen o matně chromovanou lištu, hliníkové prahové desky a speciální hlavicí řadicí páky u modelů vybavených manuální převodovkou. Vůz má také vyhřívaná přední sedadla, kožené čalounění, speciální rohože a infotainment systém Medianav Evolution.
Nové Clio Iconic bude k dispozici se čtyřmi pohonnými jednotkami - včetně motorů TCE 90, dále pak s motorem 120 EDC, Energy dCi 90 a 90 dCi EDC. Jeho cena začíná na částce 19 950 eur a zatím se vůz bude prodávat na trhu ve Francii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?