U Renaultu se stále objevuje něco nového a koncem tohoto týdne se světu představila další speciální edice modelu Clio.
Změny jsou poznat už zvenku, protože speciální edice tečkované obtisky laku, nová litá 17 palcová kola Drenalic s úpravou Black Diamond a lesklé černé akcenty. Ve výbavě nechybí ani zatmavená přední světla a boční okna.
Interiér je oproti sérii obohacen o matně chromovanou lištu, hliníkové prahové desky a speciální hlavicí řadicí páky u modelů vybavených manuální převodovkou. Vůz má také vyhřívaná přední sedadla, kožené čalounění, speciální rohože a infotainment systém Medianav Evolution.
Nové Clio Iconic bude k dispozici se čtyřmi pohonnými jednotkami - včetně motorů TCE 90, dále pak s motorem 120 EDC, Energy dCi 90 a 90 dCi EDC. Jeho cena začíná na částce 19 950 eur a zatím se vůz bude prodávat na trhu ve Francii.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?