Škoda Auto se rozhodla ještě víc okořenit nabídku verzí aktuální Octavie a po modelu RS230 uvádí i naftové RS s pohonem všech kol!
Tím se splnil sen spoustě zájemců, kteří chtěli právě takovou verzi, jenž nebyla doposud v nabídce. Octavie RS TDI 4x4 tak poskytne lepší přenos výkonu a to v každé jízdní situaci. To povede k "působivému" pocitu na cestě a "vyšší úrovni aktivní bezpečnosti."
Klasická verze RS TDI má 2,0-litrový dieselový motor s výkonem 184 koní je nově spojena se 6-stupňovou automatickou převodovkou DSG. I přes zmíněné novinky ale motor nabídne kombinovanou spotřebu paliva 4,9 l / 100 km a emise CO2 ve výši 129 g / km. Maximální točivý moment činí 380 Nm mezi 1750 a 3250 ot/min, zatímco zrychlení z 0-100 km / h trvá 7,6 sekundy. Maximální rychlost činí 228 km / h.
Výhody Octavie RS TDI 4x4 dále obnáší sportovní podvozek s víceprvkovým zavěšením a elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS +, progresivním řízením a v základu u ní najdeme celou sadu asistenčních systémů. Cena modelu Škoda Octavia RS TDI 4×4 (135 kW) činí v základu 770 900 Kč
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.