Americká automobilka Jeep si pro své zákazníky připravila novou speciální edici vozů Renegade a Cherokee. Co tato nová edice přináší?
Pro letošní autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem si americký Jeep připravil mnoho novinek. Jednou z nich je i nová speciální edice vozů Cherokee a Renegade. Ta nese název Night Eagle. Základ si bere ve vozech Cherokee/Renegade Longitude.
Cherokee Night Eagle k základu z Longitude přidává černá osmnáctipalcová hliníková kola a barvu exteriéru. V interiéru nalezneme exkluzivní kožené potahy sedadel i volantu, novou dvouzónovou klimatizaci, nový informační systém zobrazující se a 8,4“ dotykové obrazovce, nový GPS systém a jedinečný devítidílný audio systém.
Pod kapotou Cherokee Night Eagle nalezneme 2,2 litorvý turbodiesel Multijet druhé generace s výkonem 185 nebo 200 koňských sil.
Jeep Renegade Night Eagle je postaven na 17“ kolech. Exteriér vy vyladěn v podobné barvě jako jeho větší bratr Cherokee.
V interiéru vorněž nalezneme množství kůže a nový informační systém, který je řidiči zobrazován na nové pětipalcové dotykové obrazovce.
Pod kapotu limitovaného Renegadu si může zákazník vybrat hned ze tří motorizací: 1,4 litrový MiltiAir s výkonem 140 koní a 1,6 litrový Miltijat s výkonem 120 koní nebo 140 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?