Tunerská společnost Brabus je známá hlavně pro své extrémní přestavby automobilů Mercedes-Benz a Mercedes AMG. Pro mezinárodní autosalon ve Frankfurtu si společnost připravila mnoho novinek a jednou z nich je i tato extrémní přestavba legendárního „géčka“.
Offroady jsou v poslední době velmi často oblíbeným „materiálem“ pro tunerské společnosti. Brabus si tak nyní posvítil na Mercedes-Benz G500 4x4.
Tato extrémní čtyřkolka nyní disponuje výkonem 500 koňských sil, což je o celých 72 koní více než v případě sériové verze. U terénních automobilů je ale více důležitá hodnota točivého momentu. Ta narostla na 720 Nm.
Z 0 na 100 km/h dokáže „géčko“ nyní sprintovat za 6,9 vteřiny. Hodnota maximální rychlosti je, z důvodu využití terénních pneumatik, elektronicky omezena na 210 km/h.
Každý si jistě na exteriéru vozu všimne mnoha detailů z karbonu, stejně tak jako masivní černá kola. Na to jsme ale u společností jako je Brabus zvyklí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?