Švýcarský úpravce luxusních automobilů pravděpodobně nikdy nespí. Tato společnost v totiž v poslední době chrlí jeden nový model za druhým. Jejich posledním výtvorem je černé, šílené a děsivé Lamborghini Huracán.
Jen málokoho by při pohledu na Lamborghini Huracán napadlo „Pěkné auto, ale potřebovalo by víc přítlaku a výkonu“. Zaměstnance společnosti Mansory ale napadlo.
Výsledkem jejich práce je tento hrůzu nahánějící dravec. Tento Huracán je obdařen karbonovým body kitem, který vůz rozšířil vpředu o 30 a na zádi o 40 mm. Každého také jistě osloví masivní zadní spoiler a černá hliníková kola s průměrem 20“ potažmo 21“.
Největší změny se ale udály pod kapotou. Poté, co si Mansory pohrálo se srdcem tohoto monstra, která připomíná batmobil, produkuje masivní motor V10 celých 1 250 koňských sil.
Toto stádo plnokrevníků dokáže vůz vystřelit z 0 na 100 km/h za 2,7 sekundy a ve zrychlování bude pokračovat až do maximální rychlosti 340 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?