Za pár dní se bude konat další ročník autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a přehršel novinek dá zabrat leckterému fanouškovi aut.
Včera se navíc ukázalo, že svou troškou do mlýna přispěje i Volkswagen, který zde ukáže oplastovaný Caddy Alltrack. Ten se bude nabízet jak v čistě osobní, tak i ve skříňové verzi, a oba vyjedou na zakázových kolech Quito o rozměru 17 palců.
Chybět nebude ani béžový metalický lak karoserie Mojave, černé plasty okolo podběhů, bočních prahů a nárazníků. Pro jízdu po nezpevněných komunikacích má vůz náležitě chráněný podvozek. Další změny u Caddyho nehledejme, snad jen kromě log Alltrack a tmavších koncových světel.
Pokud jde o interiér, ten výrobce instaloval speciálně navržené potahy sedadel 7Summits s výrazně odolnější tkaninou. V přednch sedadlech nechybí ani skládací stolky pro cestující vzadu, dále pak volant, řadicí páka a páka ruční brzdy v kůži a také chromovaný povrch některých tlačítek a knoflíků. Caddy Alltrack půjde rozpoznat i podle hliníkových nástavců pedálů a unikátních rohoží.
Zákazník si bude moci zvolit, zda chce verzi s pohonem přední a nebo obou náprav. Volkswagen Caddy Alltrack budete moci mít se všemi motory z aktuální nabídky. Díky tomu nechybí celá řada benzínových jednotek s výkony od 84 do 125 koní. Pro milovníky dieselů je pak připravena nabídka motorizací s výkony 75 až 150 PS. Na volbě motoru pak závidí i typ převodovky, v nabíde bude 5ti a 6ti rychlostní manuál, stejně tak i 6 a 7-rychlostní automat DSG.
Plánovaný prodej odstartuje v Evropě na letošního konci roku a prozatím je oznámena cena pro domácí trh. Ta činí 19 617 eur (skříňová verze) a 24 359 eur dají Němci za osobní verzi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?