Za pár dní se bude konat další ročník autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a přehršel novinek dá zabrat leckterému fanouškovi aut.
Včera se navíc ukázalo, že svou troškou do mlýna přispěje i Volkswagen, který zde ukáže oplastovaný Caddy Alltrack. Ten se bude nabízet jak v čistě osobní, tak i ve skříňové verzi, a oba vyjedou na zakázových kolech Quito o rozměru 17 palců.
Chybět nebude ani béžový metalický lak karoserie Mojave, černé plasty okolo podběhů, bočních prahů a nárazníků. Pro jízdu po nezpevněných komunikacích má vůz náležitě chráněný podvozek. Další změny u Caddyho nehledejme, snad jen kromě log Alltrack a tmavších koncových světel.
Pokud jde o interiér, ten výrobce instaloval speciálně navržené potahy sedadel 7Summits s výrazně odolnější tkaninou. V přednch sedadlech nechybí ani skládací stolky pro cestující vzadu, dále pak volant, řadicí páka a páka ruční brzdy v kůži a také chromovaný povrch některých tlačítek a knoflíků. Caddy Alltrack půjde rozpoznat i podle hliníkových nástavců pedálů a unikátních rohoží.
Zákazník si bude moci zvolit, zda chce verzi s pohonem přední a nebo obou náprav. Volkswagen Caddy Alltrack budete moci mít se všemi motory z aktuální nabídky. Díky tomu nechybí celá řada benzínových jednotek s výkony od 84 do 125 koní. Pro milovníky dieselů je pak připravena nabídka motorizací s výkony 75 až 150 PS. Na volbě motoru pak závidí i typ převodovky, v nabíde bude 5ti a 6ti rychlostní manuál, stejně tak i 6 a 7-rychlostní automat DSG.
Plánovaný prodej odstartuje v Evropě na letošního konci roku a prozatím je oznámena cena pro domácí trh. Ta činí 19 617 eur (skříňová verze) a 24 359 eur dají Němci za osobní verzi.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?