Za pár dní se bude konat další ročník autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a přehršel novinek dá zabrat leckterému fanouškovi aut.
Včera se navíc ukázalo, že svou troškou do mlýna přispěje i Volkswagen, který zde ukáže oplastovaný Caddy Alltrack. Ten se bude nabízet jak v čistě osobní, tak i ve skříňové verzi, a oba vyjedou na zakázových kolech Quito o rozměru 17 palců.
Chybět nebude ani béžový metalický lak karoserie Mojave, černé plasty okolo podběhů, bočních prahů a nárazníků. Pro jízdu po nezpevněných komunikacích má vůz náležitě chráněný podvozek. Další změny u Caddyho nehledejme, snad jen kromě log Alltrack a tmavších koncových světel.
Pokud jde o interiér, ten výrobce instaloval speciálně navržené potahy sedadel 7Summits s výrazně odolnější tkaninou. V přednch sedadlech nechybí ani skládací stolky pro cestující vzadu, dále pak volant, řadicí páka a páka ruční brzdy v kůži a také chromovaný povrch některých tlačítek a knoflíků. Caddy Alltrack půjde rozpoznat i podle hliníkových nástavců pedálů a unikátních rohoží.
Zákazník si bude moci zvolit, zda chce verzi s pohonem přední a nebo obou náprav. Volkswagen Caddy Alltrack budete moci mít se všemi motory z aktuální nabídky. Díky tomu nechybí celá řada benzínových jednotek s výkony od 84 do 125 koní. Pro milovníky dieselů je pak připravena nabídka motorizací s výkony 75 až 150 PS. Na volbě motoru pak závidí i typ převodovky, v nabíde bude 5ti a 6ti rychlostní manuál, stejně tak i 6 a 7-rychlostní automat DSG.
Plánovaný prodej odstartuje v Evropě na letošního konci roku a prozatím je oznámena cena pro domácí trh. Ta činí 19 617 eur (skříňová verze) a 24 359 eur dají Němci za osobní verzi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?