Majitel a zakladatel automobilky Koenigsegg, Christian von Koenigsegg, je známý pro svůj intenzivní a vřelý kontakt jak se zákazníky tak i s jeho fanoušky. Pravidelně tak na webu automobilky pořádá diskuse ve kterých odpovídá na všechny položené otázky. Ty se nyní týkali zejména budoucí záměrů automobilky.
Christianu von Koenigseggovi se opět podařilo vyvolat mimořádnou vlnu rozruchu v automobilovém světa. Stačilo mu k tomu odpovědět na několik jednoduchých otázek. Z jeho odpovědí totiž vyplynulo, že automobilka Koenigsegg zvažuje hned dvojici zcela nových modelů.
První z nich je okruhový speciál. Nemělo by se ale jednat o žádnou „vykuchanou“ Ageru. Koenigsegg totiž uvedl, že by byl vůz postaven zcela od základů.
Druhým vozem, který automobilka zvažuje je čtyřsedadlové kupé.
Naopak Koenigsegg vyvrátil řeči o tom, že by zvažoval stavbu levnějšího superauta s výkonem kolem 500 koní. Tento trh dokonce označil za sršní hnízdo, se kterým nyní nechce mít nic společného.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?