Majitel a zakladatel automobilky Koenigsegg, Christian von Koenigsegg, je známý pro svůj intenzivní a vřelý kontakt jak se zákazníky tak i s jeho fanoušky. Pravidelně tak na webu automobilky pořádá diskuse ve kterých odpovídá na všechny položené otázky. Ty se nyní týkali zejména budoucí záměrů automobilky.
Christianu von Koenigseggovi se opět podařilo vyvolat mimořádnou vlnu rozruchu v automobilovém světa. Stačilo mu k tomu odpovědět na několik jednoduchých otázek. Z jeho odpovědí totiž vyplynulo, že automobilka Koenigsegg zvažuje hned dvojici zcela nových modelů.
První z nich je okruhový speciál. Nemělo by se ale jednat o žádnou „vykuchanou“ Ageru. Koenigsegg totiž uvedl, že by byl vůz postaven zcela od základů.
Druhým vozem, který automobilka zvažuje je čtyřsedadlové kupé.
Naopak Koenigsegg vyvrátil řeči o tom, že by zvažoval stavbu levnějšího superauta s výkonem kolem 500 koní. Tento trh dokonce označil za sršní hnízdo, se kterým nyní nechce mít nic společného.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?