Majitel a zakladatel automobilky Koenigsegg, Christian von Koenigsegg, je známý pro svůj intenzivní a vřelý kontakt jak se zákazníky tak i s jeho fanoušky. Pravidelně tak na webu automobilky pořádá diskuse ve kterých odpovídá na všechny položené otázky. Ty se nyní týkali zejména budoucí záměrů automobilky.
Christianu von Koenigseggovi se opět podařilo vyvolat mimořádnou vlnu rozruchu v automobilovém světa. Stačilo mu k tomu odpovědět na několik jednoduchých otázek. Z jeho odpovědí totiž vyplynulo, že automobilka Koenigsegg zvažuje hned dvojici zcela nových modelů.
První z nich je okruhový speciál. Nemělo by se ale jednat o žádnou „vykuchanou“ Ageru. Koenigsegg totiž uvedl, že by byl vůz postaven zcela od základů.
Druhým vozem, který automobilka zvažuje je čtyřsedadlové kupé.
Naopak Koenigsegg vyvrátil řeči o tom, že by zvažoval stavbu levnějšího superauta s výkonem kolem 500 koní. Tento trh dokonce označil za sršní hnízdo, se kterým nyní nechce mít nic společného.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?