Letošní ročník frankfurtského autosalonu se nezadržitelně blíží a obchodní společnost BMW oznámila, že na něm představí nové M6 Competition Edition.
Základem je samozřejmě verze M6 Coupé a speciální edice je považována za "další individuální verzi" vysoce výkonného kupé od BMW. Podle vedení značky můžeme očekávat noové "zvláštní exteriérové laky karoserie" a jejich součásti vyrobené z plastu vyztuženým uhlíkovými vlákny.
Speciální edice bude mít také jedinečný interiér s exkluzivním koženým čalouněním, jakož i koordinované kontrastní prošívání. K dispozici bude také několik doplňujících balíčků, co kabinu ještě víc zkrášlí.
Jak už název napovídá, M6ka je vybavena motorem s objemem 4,4 litru TwinPower Turbo V8, který produkuje 600 koní a 700 Nm točivého momentu. To umožní speciální edici dosáhnout nejvyšší rychlosti 305 km / h, která je u běžné verze omezena na 250 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.