Letošní ročník frankfurtského autosalonu se nezadržitelně blíží a obchodní společnost BMW oznámila, že na něm představí nové M6 Competition Edition.
Základem je samozřejmě verze M6 Coupé a speciální edice je považována za "další individuální verzi" vysoce výkonného kupé od BMW. Podle vedení značky můžeme očekávat noové "zvláštní exteriérové laky karoserie" a jejich součásti vyrobené z plastu vyztuženým uhlíkovými vlákny.
Speciální edice bude mít také jedinečný interiér s exkluzivním koženým čalouněním, jakož i koordinované kontrastní prošívání. K dispozici bude také několik doplňujících balíčků, co kabinu ještě víc zkrášlí.
Jak už název napovídá, M6ka je vybavena motorem s objemem 4,4 litru TwinPower Turbo V8, který produkuje 600 koní a 700 Nm točivého momentu. To umožní speciální edici dosáhnout nejvyšší rychlosti 305 km / h, která je u běžné verze omezena na 250 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?