Současná generace Mercedesu GLA byla uvedena na trh skoro už před dvěma lety a tím pádem asi nepřekvapí, že se na svět dostávají první kousky zpráv o jeho nástupci.
Podle deníku AutoBild se totiž německý crossover představí v roce 2019 a má být výrazně větší než jeho současné provedení. Samozřejmě, zatím se k tomu Mercedes nechce oficiálně vyjadřovat, takže "nic není oficiální". AutoBild ale říká, že můžeme očekávat více prostoru pro nohy na obou řadách sedadel, což je právě věc, na kterou současná verze trpí.
Co už se dnes ví jístě je to, že Mercedes GLA druhé generace vyjede na podvozkové platformě MFA 2 a bude údajně vybaveny zdokonalenou devíti rychlostní dvouspojkovou převodovkou. Určité náznaky se objevují i o plug-in hybridních variantách a nové verzi GLA kupé, která jít ve stopách svých větších bratrů GLC Coupe a GLE Coupe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.