Talisman Estate nás moc neoslnil. Pár litrů navíc, lepší přístup do kufru, ale pořád se na nejbližší konkurenci nechytá.
Verze kombi vypadá minimálně stejně dobře, jako čtyřdveřový Talisman, z kterého vychází. Zajímavý a pro Francouze netypický design bude zřejmě hlavním lákadlem. Velikost a rozměry kufru totiž nejsou z říše snů.
Praktičtější verze Talismanu nabídne 572 litrů objemu (o 36 více než u verze sedan). Přitom Renault zachoval všechny vnější rozměry, takže pokud budete brát do ruky metr, naměříte na délku 4,85 m, na šířku 1,87 m a na výšku 1,46 m, tedy na chlup stejně jako u sedanu.
Zavazadlový prostor měří na délku 1,1 metru a po sklopení zadních sedadel převezete předmět s délkou až dva metry, nebo získáte objem 1700 litrů. Ti pozornější z vás už ví, že například domácí Superb kombi se chlubí daleko většími rozměry. Na druhou stranu, třeba Opel Insignia Sports Tourer je na tom hůře.
Stejně jako sedan, bude i Talisman kombi disponovat stejnou paletou motorů, tedy jedině čtyřválcovými jednašestky. S výkony od 110 do 200 koní. Do prodeje se dostane v půlce roku 2016 a poprvé se s ním pochlubí Renault na svém stánku na autosalonu ve Frankfurtu již nyní v září.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.