Není tomu zas tak dávno, kdy vám náš zpravodajský server přinesl článek, který se věnoval rodinné dodávce Mercedes-Benz V Class, kterou si do parády vzal jeden z úpravců vozů s trojcípou hvězdou ve znaku – Brabus. Tentokráte se budeme opět věnovat stejné dodávce, nyní ale v úpravě AMG.
Tato dodávka byla dnes oficiálně představena světu na internetu. Své živé premiéry se dočká již příští měsíc během mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu. Vůz s sebou přináší hned několik novinek oproti své běžné verzi. Tou hlavní je o poznání agresivnější vzezření, které je podtrženo novými bočními prahy a devatenáctipalcovými hliníkovými koly.
V interiéru určitě nikoho nepřekvapí přehršel luxusu a těch nejkvalitnějších materiálů. Za zmínku spíše stojí extrémně široká nabídka volitelné výbavy pro dodávku třídy V. Ta nabízí největší panoramatickou střechu ve své třídě, držáky Ipadů pro každého cestujícího, odvětrávaná zadní sedadla, osvětlené termo držáky nápojů a mnoho dalších luxusních doplňků.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?