Zcela nová Kia Sportage dorazí už v polovině září. První snímky prozrazují ledacos, třeba to, že bude nová Kia hodně odvážná.
Letošní ročník frankfurtského autosalonu bude velice bohatý na zajímavé novinky. Kromě spousty dalších, na nás čeká například nová Kia Sportage. Po debutu bratříčka Hyundai Tucson, se dočkáme omlazení středně velkého SUV od Kie.
Svěží vzhled a maska „tygří nos“ bude stěžejním předpokladem k úspěchu. Ostatně techniku bude sdílet s Tucsonem. Kromě „tygří masky“ můžeme čekat LED denní svícení, výrazný zadní spoiler, velká litá kola, nebo výrazný spoiler.
Uvnitř by se mělo udát nejvíce změn. Po vzoru nové Optimy a Sorenta, dostane i Sportage hodnotnější, propracovanější a modernější interiér. Kromě lepších materiálů se zapracuje i na ergonomii či detailech. Dle slov PR manažerky Kia Czech Kateřiny Jouglíčkové: „bude interiér nové Sportage nejkvalitnější napříč modelovým spektrem“. Velký displej infotainmentu lze brát jako základ, stejně jako nabídka automatu a pohonu všech kol.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?