Zcela nová Kia Sportage dorazí už v polovině září. První snímky prozrazují ledacos, třeba to, že bude nová Kia hodně odvážná.
Letošní ročník frankfurtského autosalonu bude velice bohatý na zajímavé novinky. Kromě spousty dalších, na nás čeká například nová Kia Sportage. Po debutu bratříčka Hyundai Tucson, se dočkáme omlazení středně velkého SUV od Kie.
Svěží vzhled a maska „tygří nos“ bude stěžejním předpokladem k úspěchu. Ostatně techniku bude sdílet s Tucsonem. Kromě „tygří masky“ můžeme čekat LED denní svícení, výrazný zadní spoiler, velká litá kola, nebo výrazný spoiler.
Uvnitř by se mělo udát nejvíce změn. Po vzoru nové Optimy a Sorenta, dostane i Sportage hodnotnější, propracovanější a modernější interiér. Kromě lepších materiálů se zapracuje i na ergonomii či detailech. Dle slov PR manažerky Kia Czech Kateřiny Jouglíčkové: „bude interiér nové Sportage nejkvalitnější napříč modelovým spektrem“. Velký displej infotainmentu lze brát jako základ, stejně jako nabídka automatu a pohonu všech kol.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?