Již dlouho se šuškalo o tom, že slavný formulový designer Adrian Newey, který má na svém účtě stavbu hned čtveřici vozů, jenž dokázali získat mistrovský titul, spolupracuje s Aston Martinem.
Sám generální ředitel automobilky Aston Martin, Andy Palmer, se v rozhovoru pro britský AutoExpress konečně k celé této záležitosti vyjádřil.
V tomto rozhovoru jednoznačně vyvrátil, že by v současnosti existovala mezi AM a Neweym jakákoli spolupráce na novém modelu. Přiznal ovšem, že kdyby tomu tak bylo, byl by velice rád.
Palmer také podal komentář k rozhodnutí o stavbě nového supersportu značky Aston Martin. Konečné rozhodnutí by podle něj mělo padnout do konce letošního roku.
Ten by měl nést designové prvky studie DB100. Ta byla sice navržena pro hru Gran Turismo, šéf designového oddělení AM ale uvedl, že budoucí supersport by mohl opravdu po designové stránce z DP100 vycházet.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?