Již dlouho se šuškalo o tom, že slavný formulový designer Adrian Newey, který má na svém účtě stavbu hned čtveřici vozů, jenž dokázali získat mistrovský titul, spolupracuje s Aston Martinem.
Sám generální ředitel automobilky Aston Martin, Andy Palmer, se v rozhovoru pro britský AutoExpress konečně k celé této záležitosti vyjádřil.
V tomto rozhovoru jednoznačně vyvrátil, že by v současnosti existovala mezi AM a Neweym jakákoli spolupráce na novém modelu. Přiznal ovšem, že kdyby tomu tak bylo, byl by velice rád.
Palmer také podal komentář k rozhodnutí o stavbě nového supersportu značky Aston Martin. Konečné rozhodnutí by podle něj mělo padnout do konce letošního roku.
Ten by měl nést designové prvky studie DB100. Ta byla sice navržena pro hru Gran Turismo, šéf designového oddělení AM ale uvedl, že budoucí supersport by mohl opravdu po designové stránce z DP100 vycházet.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?