Již v září letošního roku se dočkáme dalšího automobilového svátku. Tím máme na mysli samozřejmě autosalon, který se bude konat v německém Frankfurtu nad Mohanem.
Automobilky již nyní začínají pomalu odhalovat své trumfy pro tuto událost. Pozadu nezůstává ani japonská Mazda. Ta dnes světu odhalila novou skicu, na které je vyobrazený koncept s názvem Koeru.
Slovo „Koreu“ v japonštině znamená „výšše“ nebo „nad rámec“ a přesně takový by měl tento vůz být. Jedná se o studii sportovně zaměřeného crossoveru navazující na designový jazyk Kodo. Ten je v současnosti aplikován na všechny vozy Mazda a je samotnou automobilkou vykládán jako "Duše v pohybu".
V útrobách vozu se bude pravděpodobně nacházet to nejmodernější z technologie SkyActiv.
Na podrobnější informace si budeme ale muset počkat až do zahájení autosalonu. Toho se dočkáme již 17. září 2015.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.