Německá Audi sice již pracuje na nové generaci vlajkové lodi A8, jenže to neznamená, že by začalo zanedbávat tu stávající.
Důkazem je nasazené nové ostré verze S8 Plus, jenž je nejsilnější verzí v současné nabídce. Pokud jde o design, od "standardní" S8 se verze Plus liší novým spoilerem vzadu z uhlíkových vláken. Nechybí Single-frame mřížka chladiče, dodatečné otvory pro přívod vzduchu k motoru a leskle černé dekory.
Světlomety jsou vybaveny technikou Matrix LED a obsahují i dynamické blinkry. Kabina se nese ve sportovním duchu a nabízí celokožené černé čalounění s kontrastními červenými švy. Středová konzola je dokončena v klavírní černi, zatímco pedály a opěrka nohy má kryt z nerezové oceli. Ke standardní výbavě patří i okolní LED osvětlení, Alcantara, automatické dovírání dveří a DVD / CD měnič.
Pravděpodobně nejdůležitější vylepšení se skrývají pod kapotou, kde je umístěn benzínový motor 4.0 TFSI. Ten nabízí nyní impozantní výkon 605 koní a 700 Nm točivého momentuu, který ale může povyskočit na 750 Nm díky funkci overboost. Velký sportovní sedan, jehož síla byla posílena o 85 koní ve srovnání s klasickou S8, potřebuje 3,8 sekundy ke zrychlení z 0-100 km / h a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h . Za příplatek ale může být zvýšena na 305 km / h.
Změny u motoru 4.0 TFSI jsou poměrně velké. Nová je speciální řídicí jednotka, zvýšil se také plnicí tlak turbodmychadel, technici upravili výfukové ventily a vnitřní geometrii turbodmychadel, která byla optimalizována pro vyšší účinnost. Audi S8 Plus se bude prodávat nejdříve na německém trhu a jeho cena je 145.200 eur, což je v přepočtu 3,9 milionu Kč.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.