Američané mají na svém trhu někdy dost zajímavé modely, o kterých se nám Evropanům může nechat zdát. Jedním z nich je i nová Honda Odyssey v edici Special Edition, která toho nabízí opravdu hodně.
Speciální edice obsahuje bohatou základní výbavu, včetně zadního zábavního systému, elektrické zásuvky na 115 V a nebo satelitní rádio SiriusXM. Tento model má také dokonce vlastní vysavač HondaVAC, který je integrovaný do zadního zavazadlového prostoru a nabízí výkon, který "snadno předčí kapesního dobíjecí vysavače." No řekněte sami, který evropský vůz má v kufru svůj vlastní vysavač?
Stejně jako standardní model, má i Odyssey Special Edition pod kapotou 3,5-litrový šestiválec, který vyvíjí 248 koní a 338 Nm točivého momentu. Motor je napojen na šestistupňovou automatickou převodovku a minivan dosáhne spotřeby kolem 10 litrů na 100 km.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?