Není to zas tak dávno, co japonský Nissan představil brutalitu na 4 kolech se jménem Juke-R 2.0. Tehdy to vypadalo, že se bude jednat o pouhý koncept, jenže nové zprávy naznačují, že automobilka chystá jeho výrobu.
Podle samotného Nissanu je v plánu výroba celkem 17 kusů šíleného Juku-R 2.0 a každý z nich má stát 590 tisíc dolarů! Jeho premiéra se odehrála na letošním festivalu Goodwood Festival of Speed a konečný počet vyrobených vozů se může ještě změnit. Tak či tak, exluzivita je díky vysoké ceně zřejmě plně zaručena.
Tato ostrá verze si vypůjčila twin-turbo šestiválcový 3,8-litrový motor z kupé GT-R Nismo, takže vůz nabízí výkon 600 koní a 652 Nm točivého momentu. Stálý pohon všech kol je samozřejmostí a zrychlení z 0-100 km / h se má uskutečnit do 3,7 sekundy. Maximální nejvyšší rychlost pak činí 257 km / h, což je na malý crossover více než dost.
O tom, zda se nakonec dostane nějaký ten kousek i na evropský trh, to se výrobce nezmiňuje, zřejmě tak bude záviset na poptávce, která je podle aktuálních zpráv ne zrovna malá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.