Pokud patříte k mužské populaci, je dosti pravděpodobné, že tu a tam sníte o tom, jaké by to bylo stát se pilotem Formule 1. Pokud tomu tak skutečně je, je akce, kterou připravila luxusní odnož japonského Nissanu, Infiniti, právě pro vás.
Stačí navštívit jakékoli dealerství Infiniti ve Velké Británii a požádat si o testovací jízdu v běžném voze Infiniti. Do užšího výběru postoupí 25 řidičů. Z těch bude na trati v Rockinghamu vybrán výherce. Toho zvolí odborná porota, jejíž součásti je i testovací pilot stáje Red Bull Racing Sebastian Buemi.
Výherce bude na základně stáje Red Bull v Milton Keynes, absolvovat pod vedením závodního pilota Daniila Kvyata náročné školení na simulátoru.
Po té již bude připraven k cestě na dubajský autodrom, kde již konečně okusí jízdu v opravdové formuli 1.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.