Zhruba před rokem se nám představilo nové Volvo X90 ze stran zákazníků se doslova valí obří vlna, což svědčí o tom, že nová generace asi není úplným přešlapem.
V nabídce značky ale nenajdeme verzi, která by vypadala podobně jako BMW X6, které taktéž patří k velmi oblíbeným. A právě proto tu máme designéra X Tomi Design, který si dal tu práci a pro veřejnost vytvořil verzi Coupe. Inspirace právě X6kou je zde nepopiratelná, o čemž svědčí hlavně zadní zkosená část Volva.
Na trhu jsou navíc takové typy aut hodně žádané a nejen BMW nabízí stylový vůz SUV s karoserii Coupe. Nedávno představil Mercedes-Benz svou novinku v podobě modelu GLE Coupe a časem se dočkáme možná i Audi Q8, což bude konkurent pro dva zmíněné modely. O velké prodejní úspěšnosti Volva XC90 Coupe se dá snad jen diskutovat, protože sám výrobce se zatím k návrhu nevyjádřil a s výrobou nepočítá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?