Volkswagen Golf R400 přijde na trh až v roce 2017, co za tím stojí?

Volkswagen Golf R400
Volkswagen Golf R400, foto: Volkswagen
ar5 27. července 2015 06:30
Sdílej:

Francouzský tisk získal další šťavnaté podrobnosti o výrobní verzi Volkswagenu Golf R400. Některé podrobnosti ale někoho moc nepotěší.

Hlavní negativum je totiž to, že ostrý Golf R400 využije základ faceliftované současné sedmé generace, takže jej na trhu uvidíme až v roce 2017. Jeho výroba bude velmi omezená, takže počítejme s opravdu vysokou cenou. Údajně se proslýchá, že zběsilá verze R400 bude ve skutečnosti dražší než Audi RS3 Sportback, které v Německu začíná aktuálně stojí 52,700 eur.

Konečný výkon by měl činit 420 koní a co bude zdrojem pohonu, to se zatím přesně neví. Spekulace hovoří o dvou možnostech: posílený dvoulitrový 4-válec nebo větší pětiválec s objemem 2.5 litru z Audi RS3. Bez ohledu na to se vůz dočká systému pohonu všech kol 4Motion a zřejmě šestistupňové převodovky DSG.

Pokud se sériové provedení dočká stejných parametrů jako koncept, pak počítejme se zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy a elektronicky omezenou maximálkou 280 km / h.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.