Volkswagen Golf R400 přijde na trh až v roce 2017, co za tím stojí?

ar5, 27. července 2015, 06:30 Google+

Francouzský tisk získal další šťavnaté podrobnosti o výrobní verzi Volkswagenu Golf R400. Některé podrobnosti ale někoho moc nepotěší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf R400

Volkswagen Golf R400 | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Hlavní negativum je totiž to, že ostrý Golf R400 využije základ faceliftované současné sedmé generace, takže jej na trhu uvidíme až v roce 2017. Jeho výroba bude velmi omezená, takže počítejme s opravdu vysokou cenou. Údajně se proslýchá, že zběsilá verze R400 bude ve skutečnosti dražší než Audi RS3 Sportback, které v Německu začíná aktuálně stojí 52,700 eur.

Konečný výkon by měl činit 420 koní a co bude zdrojem pohonu, to se zatím přesně neví. Spekulace hovoří o dvou možnostech: posílený dvoulitrový 4-válec nebo větší pětiválec s objemem 2.5 litru z Audi RS3. Bez ohledu na to se vůz dočká systému pohonu všech kol 4Motion a zřejmě šestistupňové převodovky DSG.

Pokud se sériové provedení dočká stejných parametrů jako koncept, pak počítejme se zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy a elektronicky omezenou maximálkou 280 km / h.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf R400 přijde na trh až v roce 2017, co za tím stojí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

První bouraná Mazda MX-5 v USA

Majitel první nabourané Mazdy MX-5 nemusel smutnit dlouho

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud