Švédský výrobce Volvo oznámil, že hodlá vytvořit plán dovážet své modely S60 a V60 Polestar na americký trh.
V plánu má dovést celkem 265 vozidel a obchodní zastoupení s tím chce začít nejpozději letos v létě. Oba modely budou nabízeny ve dvou nových barvách - stříbrná Bright Silver a bílá Ice White. Volvo k celé myšlence říká, že očekávají 60% vozidel bude tvořit kombi V60, zatímco zbývajících 40% by mělo být tvořeno sedanem S60.
Pro připomenutí, obě švédské rakety na kolech jsou poháněny přeplňovaným 3,0-litrovým šestiválcovým motorem, který produkuje 345 koní. Motor je spojen se šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol, což umožňuje verzi S60 Polestar zrychlení 0-100 km/h za pouhých 4,7 sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km / h.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?