BMW M4 je už v sériové verzi pořádná raketa. nyní si ale s jeho speciální edicí pohrála německá tunerská firma TVW Car Design.
V loňském září, se rozhodla bavorská automobilka BMW oslavit triumf svého továrního jezdce, Marca Wittmana v závodní kategorii DTM. Pro tuto příležitost, tak vzniklo dvacet tři (stejné číslo měl i Wittman na svém závodním voze) jedinečných vozů BMW M4 Champion Edition.
Nyní tunerská firma TVW Car Design, kterých je po celém Německu nespočet, přichází se speciální úpravou jednoho z vozů M4 Champion Edition.
Vůz je postaven na lehkých discích od společnosti BBS. Na nich nalezneme sportovní pneumatiky Michelin Pilot Super Sport UHP. Dále na voze nalezneme plně nastavitelný podvozek. Lahůdkou pak je výfuk a zadní karbonový difuzor od prémiové slovinské společnosti Akrapovič.
Zapracováno bylo i na řadovém třílitrovém šestiválci. Ten po opuštění továrny BMW disponoval výkonem 431 koní. Ale nyní po úpravě od TVW Car Design narostl výkon o celých 86 koní, čili na hodnotu 517 koňských sil. Ty jsou přenášeny šestistupňovou manuální převodovkou na zadní kola.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?