BMW M4 je už v sériové verzi pořádná raketa. nyní si ale s jeho speciální edicí pohrála německá tunerská firma TVW Car Design.
V loňském září, se rozhodla bavorská automobilka BMW oslavit triumf svého továrního jezdce, Marca Wittmana v závodní kategorii DTM. Pro tuto příležitost, tak vzniklo dvacet tři (stejné číslo měl i Wittman na svém závodním voze) jedinečných vozů BMW M4 Champion Edition.
Nyní tunerská firma TVW Car Design, kterých je po celém Německu nespočet, přichází se speciální úpravou jednoho z vozů M4 Champion Edition.
Vůz je postaven na lehkých discích od společnosti BBS. Na nich nalezneme sportovní pneumatiky Michelin Pilot Super Sport UHP. Dále na voze nalezneme plně nastavitelný podvozek. Lahůdkou pak je výfuk a zadní karbonový difuzor od prémiové slovinské společnosti Akrapovič.
Zapracováno bylo i na řadovém třílitrovém šestiválci. Ten po opuštění továrny BMW disponoval výkonem 431 koní. Ale nyní po úpravě od TVW Car Design narostl výkon o celých 86 koní, čili na hodnotu 517 koňských sil. Ty jsou přenášeny šestistupňovou manuální převodovkou na zadní kola.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?