Nedávno faceliftovaný Mercedes-Benz třídy A byl už nespočetně krát zachycen špionážními fotografy při testech a dnes tu máme jeho novou sportovně naladěnou verzi Motorsport Edition.
Mercedes už defacto prozradil skoro vše o jejich omlazeném Áčku, takže přirozeně všechny jeho předprodukční vozy se prohání při dolaďování po německých ulicích bez jakéhokoli maskování. Do nabídky však přibude i speciální provedení Motorsport Edition, které svým vzhledem evokuje drsné A45 AMG.
Vůz se tak odlišuje hlavně vizuálně, kdy dostal jiný přední a zadní nárazník, šedý lak karoserie, sportovní litá kola AMG a dvě úzké koncovky výfukového systému. Nechybí ani otvory pro přívod vzduchu v náraznících a snížený podvozek. Pod kapotou se Mercedes-Benz A Motorsport Edition dočká všech klasických motorů, chybět bude jen vrcholná jednotka z verze A45 AMG.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?