I Aston Martin by mohl chtít začít konkurovat BMW 3, Jaguaru XE nebo Alfě Romeo Giulii.
Rapide S bude nahrazen modelem s názvem Lagonda, jenže, co takhle perspektivní menší sedan? Automobilky se teď snaží si z koláče, který byl jen pro německou trojku, utrhnout i svůj kousek. Nabízí se tedy otázka, zda se k nim přidá i Britský aristokratický výrobce aut, Aston Martin.
Žádný popud od automobilky, nebo někoho z jejich lidí nám nezadal důvod k těmto spekulacím. Je to opět představivost Theophiluse China, který si s touto myšlenkou pohrál a vytvořil sedan se znakem Aston Martin na kapotě. Velikostně odpovídá Audi A4 a dalším jejím sokům ve třídě.
Každá mince má dvě strany a stejně je to i s touto spekulací. Zaprvé, Aston by musel urychleně začít s vývojem (ten trvá obvykle alespoň 3-4 roky) a i tak by přišel mezi už zavedené konkurenty. Zadruhé by si malým „levným“ sedanem pochroumal pověst luxusního a drahého výrobce. Nabízí se tedy spíše varianta o něco většího sedanu, stále ale menšího než bude Lagonda.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?