Aston Martinu: malý sedan s velkými ambicemi?

Aston Martin sedan (render)
Aston Martin sedan (render), foto: Theophilus Chin
ar2 14. července 2015 08:20
Sdílej:

I Aston Martin by mohl chtít začít konkurovat BMW 3, Jaguaru XE nebo Alfě Romeo Giulii.

Rapide S bude nahrazen modelem s názvem Lagonda, jenže, co takhle perspektivní menší sedan? Automobilky se teď snaží si z koláče, který byl jen pro německou trojku, utrhnout i svůj kousek. Nabízí se tedy otázka, zda se k nim přidá i Britský aristokratický výrobce aut, Aston Martin.

Žádný popud od automobilky, nebo někoho z jejich lidí nám nezadal důvod k těmto spekulacím. Je to opět představivost Theophiluse China, který si s touto myšlenkou pohrál a vytvořil sedan se znakem Aston Martin na kapotě. Velikostně odpovídá Audi A4 a dalším jejím sokům ve třídě.

Každá mince má dvě strany a stejně je to i s touto spekulací. Zaprvé, Aston by musel urychleně začít s vývojem (ten trvá obvykle alespoň 3-4 roky) a i tak by přišel mezi už zavedené konkurenty. Zadruhé by si malým „levným“ sedanem pochroumal pověst luxusního a drahého výrobce. Nabízí se tedy spíše varianta o něco většího sedanu, stále ale menšího než bude Lagonda.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?