I Aston Martin by mohl chtít začít konkurovat BMW 3, Jaguaru XE nebo Alfě Romeo Giulii.
Rapide S bude nahrazen modelem s názvem Lagonda, jenže, co takhle perspektivní menší sedan? Automobilky se teď snaží si z koláče, který byl jen pro německou trojku, utrhnout i svůj kousek. Nabízí se tedy otázka, zda se k nim přidá i Britský aristokratický výrobce aut, Aston Martin.
Žádný popud od automobilky, nebo někoho z jejich lidí nám nezadal důvod k těmto spekulacím. Je to opět představivost Theophiluse China, který si s touto myšlenkou pohrál a vytvořil sedan se znakem Aston Martin na kapotě. Velikostně odpovídá Audi A4 a dalším jejím sokům ve třídě.
Každá mince má dvě strany a stejně je to i s touto spekulací. Zaprvé, Aston by musel urychleně začít s vývojem (ten trvá obvykle alespoň 3-4 roky) a i tak by přišel mezi už zavedené konkurenty. Zadruhé by si malým „levným“ sedanem pochroumal pověst luxusního a drahého výrobce. Nabízí se tedy spíše varianta o něco většího sedanu, stále ale menšího než bude Lagonda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.