Francouzský Citroën uvádí na trh lehce aktualizovanou modelovou řadu C1, který nyní nabízí nové laky karoserie a lepší výbavu.
Roztomilý francouzský městský vůz přišel do prodeje před více než rokem a tak je stále dost brzo na jeho facelift. Citroën se ale rozhodl i tak provést některá vylepšení, aby C1 byl svěží a konkurenceschopný. Vůz navíc nabízí vysokou úroveň možností individuálního přizpůsobení a C1 tak dostal zcela nový modrý lak karoserie.
Stejný odstín zdobí o obložení středového panelu a rámeček řadící páky. Do výbavy přibyla i látka sedadel Zebra Blue Lagoon a modré barvy se dočkaly i podlahové rohože. Ještě důležitější je, že Citroën nyní nabízí volitelný systém aktivního brzdění, který automaticky aktivuje brzdy v případě hrozící kolize.
Dalším novým prvkem výbavy je systém kontroly vybočení z jízdního pruhu, který jak název napovídá, upozorní řidiče při opuštění jízdního pruhu zvukovým signálem. Zmodernizovaný Citroën C1 se již prodává na domácím trhu a jeho cena začíná na částce 10,250 Eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?