Francouzský Citroën uvádí na trh lehce aktualizovanou modelovou řadu C1, který nyní nabízí nové laky karoserie a lepší výbavu.
Roztomilý francouzský městský vůz přišel do prodeje před více než rokem a tak je stále dost brzo na jeho facelift. Citroën se ale rozhodl i tak provést některá vylepšení, aby C1 byl svěží a konkurenceschopný. Vůz navíc nabízí vysokou úroveň možností individuálního přizpůsobení a C1 tak dostal zcela nový modrý lak karoserie.
Stejný odstín zdobí o obložení středového panelu a rámeček řadící páky. Do výbavy přibyla i látka sedadel Zebra Blue Lagoon a modré barvy se dočkaly i podlahové rohože. Ještě důležitější je, že Citroën nyní nabízí volitelný systém aktivního brzdění, který automaticky aktivuje brzdy v případě hrozící kolize.
Dalším novým prvkem výbavy je systém kontroly vybočení z jízdního pruhu, který jak název napovídá, upozorní řidiče při opuštění jízdního pruhu zvukovým signálem. Zmodernizovaný Citroën C1 se již prodává na domácím trhu a jeho cena začíná na částce 10,250 Eur.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?