Francouzský Citroën uvádí na trh lehce aktualizovanou modelovou řadu C1, který nyní nabízí nové laky karoserie a lepší výbavu.
Roztomilý francouzský městský vůz přišel do prodeje před více než rokem a tak je stále dost brzo na jeho facelift. Citroën se ale rozhodl i tak provést některá vylepšení, aby C1 byl svěží a konkurenceschopný. Vůz navíc nabízí vysokou úroveň možností individuálního přizpůsobení a C1 tak dostal zcela nový modrý lak karoserie.
Stejný odstín zdobí o obložení středového panelu a rámeček řadící páky. Do výbavy přibyla i látka sedadel Zebra Blue Lagoon a modré barvy se dočkaly i podlahové rohože. Ještě důležitější je, že Citroën nyní nabízí volitelný systém aktivního brzdění, který automaticky aktivuje brzdy v případě hrozící kolize.
Dalším novým prvkem výbavy je systém kontroly vybočení z jízdního pruhu, který jak název napovídá, upozorní řidiče při opuštění jízdního pruhu zvukovým signálem. Zmodernizovaný Citroën C1 se již prodává na domácím trhu a jeho cena začíná na částce 10,250 Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.