Již dnes byl spuštěn prodej nového Subaru BRZ tS. Jedná se o limitovanou edici známé zadokolky. Vyrobeno bude pouze 300 kusů a k dispozici budou pouze v Japonsku
Subaru BRZ již známe nějaký ten pátek. Nyní si s touto zadokolkou pohrálo Subaru Tecnica International, zkráceně STI. Čili oddělení Subaru pro navýšení výkonu a celkového přitvrzení vozu. Výsledkem je nový vůz Subaru BRZ tS.
Podle slov samotného Subaru je BRZ tS vůz na zcele jiné úrovni, než originální BRZ. Úpravy se týkají především vysoce precizní řízení. Úpravami prošlo rovněž zavěšení a brzdy, které pochází od italského Bremba s emblémy STI. Speciální jsou i nová osmnáctipalcová kola, která jsou osazeny pneumatikami Michelin Pilot Super Sport.
Co se týče exteriéru, výrobce rozhodně nešetřil emblémy „STI“ a „tS“, kterými je vůz posetý. Od klasické verze se nové BRZ tS odlišuje zejména výraznými černými nárazníky, které zvyšují aerodynamický přítlak vozu. Určitě si rovněž všimnete dalších doplňků vozu, které jsou rovněž laděny do černé barvy. Nové tS bude k dipozici hned ve čtyřech barvách - Sunrise Yellow, WR Blue Pearl, Crystal White Pearl and Crystal Black Silica.
V interiéru nás rozhodně nic nepřekvapí. Opět zde nalezneme množství emblémů „STI“ a „tS“, příjemná sportovní sedadla a kůže na rozdávání.
O pohon vozu se stará starý, známý, dvoulitrový boxer o výkonu 200 koní.
Všechno to zní krásně, ale až teď se dostáváme k tomu zásadnímu. Subaru BRZ tS je totiž dostupné sice už dnešního dne, ale pouze v Japonsku. A jak to vypadá, jen tak se evropské verze tohoto vozu nedočkáme.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.