Již dnes byl spuštěn prodej nového Subaru BRZ tS. Jedná se o limitovanou edici známé zadokolky. Vyrobeno bude pouze 300 kusů a k dispozici budou pouze v Japonsku
Subaru BRZ již známe nějaký ten pátek. Nyní si s touto zadokolkou pohrálo Subaru Tecnica International, zkráceně STI. Čili oddělení Subaru pro navýšení výkonu a celkového přitvrzení vozu. Výsledkem je nový vůz Subaru BRZ tS.
Podle slov samotného Subaru je BRZ tS vůz na zcele jiné úrovni, než originální BRZ. Úpravy se týkají především vysoce precizní řízení. Úpravami prošlo rovněž zavěšení a brzdy, které pochází od italského Bremba s emblémy STI. Speciální jsou i nová osmnáctipalcová kola, která jsou osazeny pneumatikami Michelin Pilot Super Sport.
Co se týče exteriéru, výrobce rozhodně nešetřil emblémy „STI“ a „tS“, kterými je vůz posetý. Od klasické verze se nové BRZ tS odlišuje zejména výraznými černými nárazníky, které zvyšují aerodynamický přítlak vozu. Určitě si rovněž všimnete dalších doplňků vozu, které jsou rovněž laděny do černé barvy. Nové tS bude k dipozici hned ve čtyřech barvách - Sunrise Yellow, WR Blue Pearl, Crystal White Pearl and Crystal Black Silica.
V interiéru nás rozhodně nic nepřekvapí. Opět zde nalezneme množství emblémů „STI“ a „tS“, příjemná sportovní sedadla a kůže na rozdávání.
O pohon vozu se stará starý, známý, dvoulitrový boxer o výkonu 200 koní.
Všechno to zní krásně, ale až teď se dostáváme k tomu zásadnímu. Subaru BRZ tS je totiž dostupné sice už dnešního dne, ale pouze v Japonsku. A jak to vypadá, jen tak se evropské verze tohoto vozu nedočkáme.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.