Již dnes byl spuštěn prodej nového Subaru BRZ tS. Jedná se o limitovanou edici známé zadokolky. Vyrobeno bude pouze 300 kusů a k dispozici budou pouze v Japonsku
Subaru BRZ již známe nějaký ten pátek. Nyní si s touto zadokolkou pohrálo Subaru Tecnica International, zkráceně STI. Čili oddělení Subaru pro navýšení výkonu a celkového přitvrzení vozu. Výsledkem je nový vůz Subaru BRZ tS.
Podle slov samotného Subaru je BRZ tS vůz na zcele jiné úrovni, než originální BRZ. Úpravy se týkají především vysoce precizní řízení. Úpravami prošlo rovněž zavěšení a brzdy, které pochází od italského Bremba s emblémy STI. Speciální jsou i nová osmnáctipalcová kola, která jsou osazeny pneumatikami Michelin Pilot Super Sport.
Co se týče exteriéru, výrobce rozhodně nešetřil emblémy „STI“ a „tS“, kterými je vůz posetý. Od klasické verze se nové BRZ tS odlišuje zejména výraznými černými nárazníky, které zvyšují aerodynamický přítlak vozu. Určitě si rovněž všimnete dalších doplňků vozu, které jsou rovněž laděny do černé barvy. Nové tS bude k dipozici hned ve čtyřech barvách - Sunrise Yellow, WR Blue Pearl, Crystal White Pearl and Crystal Black Silica.
V interiéru nás rozhodně nic nepřekvapí. Opět zde nalezneme množství emblémů „STI“ a „tS“, příjemná sportovní sedadla a kůže na rozdávání.
O pohon vozu se stará starý, známý, dvoulitrový boxer o výkonu 200 koní.
Všechno to zní krásně, ale až teď se dostáváme k tomu zásadnímu. Subaru BRZ tS je totiž dostupné sice už dnešního dne, ale pouze v Japonsku. A jak to vypadá, jen tak se evropské verze tohoto vozu nedočkáme.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.